Timpul trece…


A trecut ceva timp de cand nu am mai scris…Sunt atat de multe de povestit incat imi este foarte greu sa cuprind totul.Pe scurt a fost un an destul de greu dar care vad ca se termina cu bine sau cel putin in momentul de fata este bine.Am fost cam tot timpul ba plecat, ba prins de diferite activitati care m-au impiedicat sa intru pe net.Dar iaca vine si momentul in care scriu si o sa scriu destul de mult zilele astea cat pot si am timp.

Am un Job destul de solicitant (doar luna asta sper) si o prietena cu care imi petrec putinul timp care mi-a mai ramas…

Voi ce ati mai facut?

Comments on: "Timpul trece…" (1)

  1. […] Timpul trece… Sat Sep 25, 2010 21:42 pm A trecut ceva timp de cand nu am mai scris…Sunt atat de multe de povestit incat imi este foarte greu sa cuprind totul.Pe scurt a fost un an destul de greu dar care vad ca se termina cu bine sau cel putin in momentul de fata este bine.Am fost cam tot timpul ba plecat, ba […] […]

Lasă un comentariu