13.Marti.2010


O zi groaznica,trezirea la 7 dimineata.Repede echiparea si cheama taxi sa ajungi la 07:30 la  gara.Ma disper la taximetrist sa se grabeasca…In sfarsit ajung o vad pe bunicamea asteptand sa ajung si eu.Bine inteles pe bilet scria 07:30 ,ca la roman trenul vine la 07:45 ,pana la timisoara mai pune 10 minute intarziere.Am mers cu un tren care este adus din franta(defapt acolo e metrou).Ganditi-va ce confort:)).

Incepe sa bata soarele tot mai tare si sa se incazeasca.Ajung in Timisoara si incepe cautarea clinicii.Bine inteles intrebi lumea,de unde sa stie ala de la ,,chioscul” de ziare ca ,clinica CFR se alfa peste drum de el si sa imi zica si mie…ma trimite cu tramvaiul 8 la mama dracului si acolo intreb iarasi pe o tanti cu foarte mult bun simt unde se alfa policlinica CFR ,la care imi raspunde foarte amabil ,,viz a vi de gara N.”Ok…trece si peripetia asta.Ajung inapoi in gara ma duc ii multumesc stimatului domn ca m-a pus pe drum aiurea si ma duc la clinica.O las pe bunica mea acolo pe mana doctorilor si plec pana la un prieten stau 30 d min. si ma intorc inapoi.O recuperez pe bunica si ,,PUF” trimitere de la medic ,,DE URGENTA LA POLICLINICA NR.3″.Bine fugi repede inapoi in tramvaiul 8 (de data asta era bine unde mergeam) ajung in statia 5 mai exact in parcul Doina repede cu bunica la medic.Ajung acolo ca la nebuni…pe fiecare perete lipita cate o foaie toate sectiile numa sectia unde trebuia sa ajung cu bunica,nu era.O intreb pe o domna frumos si amabil unde se alfa sectia X la care imi raspunde ,,Da ce ma intrebi pe mine ” asta este un raspuns de un medic care lucreaza la Pol.nr 3 timisoara.Ok vine o doamna mai in varsta si imi explica.Ajung acolo ii face reteta plec inapoi la tramvai si pe drum am inceput sa dau telefoane sa vad cat de repede trebuie sa ma grabesc sa ajung la gara.Bine inteles singurul tren era la ora 13:00 eu mai aveam de stat inca 2:30H aiurea…Am vorbit putin cu prietena si apoi am stat in gara si am privit…oamenii de la CFR care schimbau becurile din gara(un lucru bun:)) nu ne mai rupe gatu pe peron).Ajung acasa direct in pat si somn…Restu nu mai are rost…m-am plictisit sa scriu atat:))…

Tu ce ai facut azi?

Comments on: "13.Marti.2010" (1)

  1. Marti 13 a fost o zi norocoasa pentru mine [raspund, pentru ca ai intrebat] m-am trezit cu noaptea-n cap si am plecat la liceu sa-mi scot diplomele si certicicatele vietii sa ajung sa ma inscriu si eu la facultatea Miercuri, ca dupa sunt plecata. Ajung acolo si…lume la exasperare. Se face o lista, ma trezesc a 11-a. Calculez rapid ca o ora ii tine inauntru pe primii 5 si deci mai mai am linistit 2 ore de pierdut. Ma duc sa fac si restu tampeniilor absolut necesare pentru dosar si ma intorc la rand…nici o schimbare. Ajung si pe acasa cat sa ma invart de 2 ori si plec din nou. Ceva mergea prost…inca mai era lume. Cateva tanti au incercat sa intre inainte dar au fost puse la punct. Ma bucur, totusi, ca n-a fost ca ieri, cand parca se dadea carne gratis. [Luni, 12]. Am ajuns acasa la 16.
    Si azi…azi a fost cea mai nasoala zi. Inscrierea la facultatea vietii! Trezirea de dimineata, fuga sa las pozele la foto sa mi le faca tip buletin, fuga sa-mi iau rezultatele, fuga laborator-policlinica, pierdut juma de ora aiurea pentru ca tanti doctor nu era inca (timp in care am explicat de cateva…sute..de ori ca taxa de inscriere e XY lei unui tampitel). Cand in final a ajuns tanti doctor si a binevoit sa-mi semneze, fuga spre foto si in sfarsit..universitatea.
    E mare ca dracu si a naibii daca are vreun ‘indicator’ sau daca binevoieste cinev de acolo sa-ti spuna ceva.
    Am ajuns putin si pe la secretariat, am intrat si in amfiteatrul A8…in cautarea amfiteatrului cu specializarea mea.
    Intr-un final am ajuns acolo, m-am facut putin de ras. Ceea ce, sincer, nu a fost chiar asa rau. Habar nu am cine era domnul de acolo, dar imi e simpatic. Am ajuns acasa la mirifica ora 16 si ma invarteam ca un titirez. La 19 m-am trezit si..plec iara.

Lasă un comentariu